ГЕОРГІЙ НАРБУТ І ТВОРЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО БРЕНДУ

Продовжуємо знайомити вас із новими виданнями, присвяченими видатному українському графіку Георгію Нарбуту. Фонди нашої книгозбірні поповнила англомовна монографія Мирослави М. Мудрак «Образний світ Георгія Нарбута й  творення українського бренду» («The Imaginative World of Heorhii Narbut and the Making of a Ukrainian Brand»), яку підготувало до друку з нагоди сторіччя пам’яті митця київське видавництво «Родовід» спільно з Українським інститутом модерного мистецтва (Чикаго) за підтримки Українського культурного фонду.

 

Із дослідження Мирослави М. Мудрак читач дізнається про обставини й чинники, які впливали на Григорія Нарбута протягом життя, про його унікальні історично важливі творчі ідеї, які можемо помічати в українській культурі XX та XXI століть. Сучасні банкноти, «трикутники» каштана в символіці Києва, український національний шрифт — всі ці графічні елементи української самоідентифікації ми успадковуємо з досягнень Нарбута.

 

Від елегантною чорною обкладинкою на вас чекають сотні ілюстрацій робіт Нарбута та його послідовників. Розкішний модерністський дизайн книжок, листів, паперових грошей 1910-х займає чи не половину простору видання, що відповідає його меті: розповісти про творчий шлях видатного митця, який творив бренд української держави.

 

 «Свого часу час роль Нарбута полягала не лише у навчанні графічному дизайну, але й у початку відновлення органічних мистецьких елементів, які були невід’ємною частиною української візуальної історії з часів середньовічного князівства Давної Русі. Він відокремив динамічну, відкриту та позитивну енергію періоду козацького бароко, до якого він додав виразність класичних геометричних форм, легкі контури, чіткі краї», — пише про творчу концепцію авторка монографії.

  

Детальніше про зміст видання:

Mudrak, Myroslava M. The Imaginative World of Heorhii Narbut and the Making of a Ukrainian Brand [Художній світ Георгія Нарбута і творення українського бренду]. Київ: Родовід, 2020. 160 с.

 

Мирослава М. Мудрак:

«Нарбуту вдалося поєднати давній український стиль письма із сучасними логотипами, а відтак створити бренд, який житиме й після його смерті. Величезне занурення Нарбута в цю сферу графіки дозволило відчуттю “українськості” текти вільно».

 

Зміст монографії:

Вступ

Срібна доба — власний бренд

У пошуках техніки і створення бренду

Геральдика — джерело торгової марки

Народний бренд

Бренд української абетки

Брендуючи революцію

Український бренд — нарешті

Брендування ідеології

Видавничі бренди

Брендування Нарбута: Марко Кирнарський і Лесь Лозовський

Бренд Нарбута за кордоном

Брендування спадщини Нарбута сьогодні

Нова хвиля та необароко

Роздуми

Висновок

 

Якщо ви цікавитеся творчістю Георгія Нарбута й читаєте англійською, хочете дізнатися створення бренду і прагнете помандрувати у світ української графіки початку XX століття, запитуйте книгу в читальному залі мистецької літератури, що на 4-му поверсі головного корпусу академії.

Текст:  Олександр Баличев, студент освітньої програми видавнича справа та медіакомунікації УАД

https://twitter.com/Alexander_Batch

 

Світлини:  Олександр Баличев та Христина Процишин

посмотрите комедии трейлеры в хорошем качестве
последние и лучшие новости искусства в мире