Щодо встановлення додаткових обмежувальних протиепідемічних заходів

 

У відповідності до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року №1236 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2» та Листа Міністерства освіти і науки України від 21 жовтня 2021 №1/9-558 «Про організацію освітнього процесу в закладах освіти під час епідемічної небезпеки», Рішення позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 27 жовтня 2021 року:

НАКАЗУЮ:

1. З 30 жовтня 2021 року по 15 листопада 2021 року посилити в Академії обмежувальні протиепідемічні заходи.

2. Освітній процес здійснювати у дистанційному форматі з урахуванням Постанови Головного санітарного лікаря України №10 від 06.09.2021 р. «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».

3. Заборонити відвідування Академії здобувачами освіти до видання окремого наказу.

4. Заборонити в Академії проведення усіх масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних та інших) заходів.

5. Проректорові з науково-педагогічної роботи Угрину Я. М. спільно з групою забезпечення якості освіти та деканатами факультетів забезпечити постійний моніторинг за проведенням занять у дистанційному режимі.

6. Проректорові з адміністративно-господарської роботи Семенюку Р. П. забезпечити:
• пропускний режим на територію та в корпуси Академії з урахуванням жорстких карантинних обмежень;
• недопуск сторонніх осіб на територію та в корпуси Академії;
• виконання профілактичних заходів, які попереджають розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та гострих респіраторних інфекцій.
7. Директорові бібліотеки Янчишин С. Г. забезпечити доступ до електронних ресурсів бібліотеки та організувати надання послуг в дистанційному режимі.
8. Деканам факультетів, завідувачам кафедр та керівникам інших структурних підрозділів проводити роз'яснювальну роботу щодо правил поведінки упродовж дії жорстких карантинних обмежень.
9. Проректорові з науково-педагогічної роботи Угрину Я. М. спільно з комендантами гуртожитків забезпечити здобувачам освіти можливість проживання в гуртожитках у вищевказаний період з дотриманням карантинних обмежень.
10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Ректор                     Богдан ДУРНЯК

 


Онлайн-ресурси бібліотеки

Бібліотека академії пропонує користувачам доступ до онлайн-ресурсів :

  • Повнотекстова база "Праці вчених УАД" (детальніше);
  • Електронний науковий архів УАД (детальніше);
  • Доступ до повнотекстової бази підручників видавництва "Центр учбової літератури" (детальніше);
  • Доступ до електронних ресурсів ДНТБ України  (майже 39 тис. видань) на платформі ScienceDirect (детальніше);
  • «Вісник Закарпатської академії мистецтв» (детальніше);
  • «Бібліотека українського мистецтва» -- про українське мистецтво та українських художників (детальніше);
  • Diasporiana - Електронна бібліотека / Мистецтво (детальніше);
  • Відкритий доступ газети "Все про бухгалтерський облік"до електронної версії усіх номерів відразу після виходу (детальніше);
  • Scopus;
  • Web of Science;

Продовження дистанційного навчання

Продовження дистанційного навчання

В додаток до наказів No54 від 17.02.2021 р. та No69 від 09.03.2021 р.

У відповідності до статті 29 Закону України «Про захист населення від
інфекційних хвороб», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року
No1236 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширення на
території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої
короновірусом SARS-CoV-2» та на виконання протоколу від 17.03.2021 року No8
позапланового засідання міської комісії ТЕБ і НС:

НАКАЗУЮ:

1. На період з 19 березня 2021 року по 2 квітня 2021 року освітній процес в
академії продовжити в дистанційній формі.
2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Ректор                                                                                             Б. В. ДУРНЯК

День дарування книги

 

Хочемо нагадати Вам, що наближається чудове свято!

14 лютого, світ відзначає Міжнародний день дарування книги.

Мета Міжнародного дня дарування книг – надихнути людей по всьому світу подарувати цього дня книгу – бібліотеці, другу, членам родини.

Приєднуйтесь до акції!!!

Подаруйте бібліотеці сучасну книгу!!!

 

Доступ до ScienceDirect

Бібліотека Української академії друкарства отримала від ДНТБ України доступ до електронних ресурсів (майже 39 тис. видань) на платформі ScienceDirect.

Окрім річного доступу до ScienceDirect, до 31 травня 2021 р. українські установи отримають доступ до: міжнародної наукометричної бази даних Scopus.

ScienceDirect – повнотекстова база даних компанії Elsevier, яка містить 25% світових наукових публікацій з усіх галузей знань від понад 47 тис. впливових авторів.

На платформі ScienceDirect представлені такі типи наукових видань як: електронні книги Elsevier (eBooks), книжкові серії (Book Series), довідкові видання (Handbook), навчальні посібники (Textbooks) тощо.

Серед переваг використання платформи ScienceDirect – зручний та інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс, широко розповсюджені формати завантаження повних текстів (PDF і HTML) та наявність гіперпосилань на значну кількість науково-технічних і медичних статей на платформах інших видавництв.

 Перейти

Доступ до CulOnlile (Центр учбової літератури)

Українською академією друкарства придбано доступ до повнотекстової бази підручників видавництва "Центр учбової літератури".  
Доступ до бази надається з будь-якого автоматизованого робочого місця академії.

Адреса ЦУЛ:  http://culonline.com.ua/

Логін: uad

Пароль: library

Перейти

На допомогу авторам

Шановні користувачі!
 
Видавництво НВП ЧП "Технолічний центр"розробило відео матеріали «В допомогу авторам».
Ці рекомендації допоможуть  знайти відповіді на актуальні питання з підготовки та представлення наукових статей.
 
 
Як додати статті до профілю на Google Scholar - https://www.youtube.com/watch?v=wchGfRXZVHY&t=17s
Як зареєструватися на ResearchGate та додати своє дослідження - https://www.youtube.com/watch?v=0_hrZTsBzus&t=25s
Додати відсутній документ до Scopus - https://www.youtube.com/watch?v=qwpbybRhYnQ&t=4s
Як зареєструватися в ORCID та редагувати свій профіль - https://www.youtube.com/watch?v=ffr8A0M25Qs
Як знайти журнал в Web of Science Core Collection - https://www.youtube.com/watch?v=AtE6I2y1Tsw
Як знайти журнал необхідного квартиля в Scopus - https://www.youtube.com/watch?v=NemXB_rqVR0
Как найти журнал в "Переліку фахових видань України" - https://www.youtube.com/watch?v=2mlXJeS6kY8
Як зробити рисунок у гарній якості (КОМПАС-3D LT, Matlab, MS Excel) - https://www.youtube.com/playlist?list=PL7xlaPb8vE1JXzeJDzB6xKHTa6nLX5mTa

Головні метрики сучасної науки: Scopus та Web of Science»

З 17 березня починається цикл вебінарів з наукометрії «Головні метрики сучасної науки: Scopus та Web of Science». Зустрічі організовує науково-навчальний центр компанії «Наукові публікації – Publ.Science».

Ведуча: Єлизавета Батаєва – спеціаліст науково-навчального центру компанії «Наукові публікації –  Publ.Science».

Ці вебінари розроблені спеціально для учасників науково-публікаційного процесу: вчені, редактори, аспіранти, студенти, редактори. Науковці зможуть дізнатися корисну інформацію зі сфери наукометрії та скористатися нею для своєї професійної діяльності.

На учасників вебінарів чекає 5 онлайн-зустрічей

  1. Базис наукометрії. Що? Кому? Навіщо?
  2. Головні метрики сучасної науки.
  3. Основи Scopus. Проблематика самостійної публікації.
  4. Основи Web of Science. Проблематика самостійної публікації.
  5. Тонкощі наукового консалтингу. Як економити час у процесі публікації?

 

Участь у циклі вебінарів безоплатна, але можлива лише після реєстрації. Усі бажаючі зможуть отримати сертифікат, але, за умови, якщо відвідають 4-5 онлайн-зустрічей.  

ОНЛАЙН КУРС «НАУКОВА КОМУНІКАЦІЯ В ЦИФРОВУ ЕПОХУ»

УВАГА! ОНЛАЙН КУРС «НАУКОВА КОМУНІКАЦІЯ В ЦИФРОВУ ЕПОХУ»

i.piccy.info/

Шановні науковці!

          Запрошуємо вас приєднатися до онлайн курсу «Наукова комунікація в цифрову епоху».

Курс  розпочався 2 березня 2020 року. Щотижня додаються нові теми, підключитися можна будь-якої миті, але не варто відкладати. Складається курс з відео лекцій і тестових завдань, які слухачі проходять у зручний для них час з будь якого комп’ютера, планшета чи смартфону. Розрахований на 13 тижнів.

Зареєструватися 

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:UKMA+SCDA101+2020_T1/about

КУРС РОЗРОБЛЕНИЙ

-       викладачами та співробітниками Національного університету «Києво-Могилянська академія»;

-       компанією «CLARIVATE ANALYTICS»;

-       ГО «ELibUkr»;

-       проектом «FOSTER».

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?

Для молодих дослідників:

-       здобувачів ступеня PhD;

-       викладачів університетів на ранніх етапах їхньої наукової кар’єри;

-       всіх, хто прагне дізнатися більше про наукову комунікацію, її основні складники, новітні тренди та технології, секрети ефективної роботи з інформацією, управління даними дослідження.

ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ КУРСУ

Ви зможете зрозуміти:

-       Як відбувається сучасна наукова комунікація.

-       Яким чином відкритий доступ, відкрита наука, відкриті ліцензії, управління даними досліджень впливають на життєвий цикл наукового дослідження.

-       Як застосовувати сучасні практики та пошукові техніки для роботи з науковими джерелами.

-       Як використовувати універсальні та спеціалізовані інформаційні ресурси, сучасні веб-застосунки для різних етапів дослідження.

СТРУКТУРА КУРСУ

Тиждень 1

Вступ. Наукова комунікація: історія, сучасність, майбутні тренди

Тиждень 2

Основи інформаційного пошуку. Пошукові системи. Структура наукової інформації. Бази даних. Основи роботи з Базою Даних EBSCO

Тиждень 3

Наукометрія. Impact factor. h-index. Абсолютні та нормалізовані показники. Звіти науковців. Звіти установ

Тиждень 4

Платформа Web of Science

Тиждень 5

Основи роботи з Базою Даних Scopus. Перевірка індексації видання у Scopus

Тиждень 6

Профілі науковців. Publons. ORCID. ResearchGate. Scopus Author ID, Google Scholar Citations та ін.

Тиждень 7

Робота з референс-менеджерами. EndNote. Mendeley

Тиждень 8

Дослідницька етика та академічна доброчесність. Академічна доброчесність та види її порушень. Засоби уникнення плагіату. Етика роботи з даними та корисні ресурси для перевірки наукових джерел інформації

Тиждень 9

Публікація. Критерії якості наукових видань. Публікаційний процес. Елементи статті. Вибір видання. Рецензування. Поширення публікацій

Тиждень 10

Авторське право для науковців

Тиждень 11

Відкрита наука

Тиждень 12

 RDM (Research Data Management) Управління даними досліджень та життєвий цикл даних. Де зберігати та як цитувати дані дослідження

Тиждень 13

Публікація дисертації

 

По закінченню тимхто набрав більше 60 зі 100 балів, видається сертифікат про проходження курсу